ජාතික ක්රීඩා උළෙලේ පළමු දිනයේම ජාතික වාර්තාවකට හිමිකම් කි නැගෙනහිර පළාතේ අනෝමා කරුණාවංශ මේ වන විට ජාතික ක්රීඩා උළෙල ආශ්රිතව ජාතික වාර්තාවක් වෙනුවෙන් පිරිනැමෙන මෝටර් රථය සදහා වන හිමිකාරීත්වයට ලං වෙන්නට සමත් වී සිටිනවා.ශ්රී ලංකාවේ මූලික පහසුකම් හෝ දක්නට නැති මෙම ඉසව්වට අනෝමා ද අත්පොත් තබන්නේ නාවික හමුදාවට සම්බන්ධ වීමෙන් පසුවයි.නමුත් ඉක්මණින් දස්කම් වර්ධනය පෙන්නුම් කරමින් ඉදිරියට එන කාන්තා රිටි පැනීමේ ඉසව්ව වත්මන් වාර්තාවට හිමිකම් කියන්නී අනෝමා අතින් මෙන්ම ලක්රාණි පෙරේරා,ශිරෝමි දිල්රුක්ෂි රණසිංහ සහ ඉරේෂා උදයංගි වැනි ක්රීඩිකාවන් අතින් වරින්වර අලුත් වෙමින් ඉදිරියට පැමිණියා.නමුත් මේ ප්රගතියට සාපේකෂව මෙම ක්රීඩිකාවන් කිසිවෙකුටවත් ජාත්යන්තර අත්දැකීමක් ලබා දීමට මලල ක්රීඩා සංගමය හෝ ක්රීඩා අමාත්යංශය අවධානය යොමු කළේ නැහැ.ඒ නිසා ලංකා වාර්තාවේ දිග පළල සුළුවෙන් පුළුල් වූව ද,ජාත්යන්තර මට්ටමෙන් මේ ක්රීඩාව ලංකාව තුළ ක්රියාත්මක වන්නේ සහ දක්වා තිබෙන ප්රගතිය පෙනෙන්නේ ද ඉතා කුඩාවටයි.
ඒ නිසා මේ වාර්තාවද ක්රීඩා ලෝකයට සාපේක්ෂව ගත් විට ජාති්යන්තර මලල ක්රීඩා ලකුණු සටහනට අනුව ලකුණු 733 ක් පමණ හිමි දක්ෂතාවයක් වෙනවා.එය කෙතරම් පහළ මට්ටමක ක්රියාකාරිත්වයක්ද යන්න තෙේරුම් ගැනීමට නම් අද පැවති සෙසු ඉසව් වල ජයග්රහකයන් සියළු දෙනාම මෙම ජාතික වාර්තාවට වඩා ඉහළින් තිබෙන බවම හොදම සාක්ෂියක් වෙනවා.මේ නිසා බොහෝ විට ඕනෑම තැනෙක අලුත් වන්නට ඉඩ ඇති මුහුදු මට්ටමෙන් ද ඉහළ බිමක තරගාවලිය පැවත්වීම මේ වාර්තාවට අදාළ වන්නට ඇත.නමුත් ලංකාවේ තරගකාරී ඉසව්වකට වාර්තාවකට යාමට අවශ්යය නවීන වටපිටාව මේ තණ පිටිය තුළ නැති නිසා තවත් අලුත් විය හැකි ජාතික වාර්තා ගැන සිතීම අපහසු අතර එම ඉසව්වල ජාතික ක්රීඩා උළෙල වාර්තාවක් බිහිවීම හෝ ජාතික මට්ටමේ ක්රීඩකයෙකු සිය හොදම කාලය වාර්තා කිරීම ගැන ද සිතිය හැක්කේ අඩුවෙන්ය.
ඒ නිසා ප්රගතියක් ලබමින් සිටින ඒ සදහා විශේෂ අනුග්රහයක් නැති කුඩම්මාගේ සැළකිල්ල ලබන රිටි පැනීම වැනි ඉසව්වක ජාතික වාර්තාව යනු සමහර විට තරගාවලියේ ජාත්යන්තර මට්ටමට සාපේක්ෂව දුර්වලම දක්ෂතාවය වුව ද එයට මෝටර් රථයක් ලබා දීමට දැන් ක්රීඩා අමාත්යංශය කටයුතු කළ යුතුය.එසේම මෙය තරගකාරීත්වයක් අපේක්ෂා කළ නොහැකි බිමක කාර් එක පෙන්නා රැගෙන යන්නට දැරූ උත්සාහයකට හොද පිළිතුරක් වන අතර නාවලපිටිය වැනි කෘතිම ධාවන පථයක් නැති බිමක ඉහළම දක්ෂතා අපේක්ෂා කළ නොහැකි වට පිටාවකට තරගාවලිය රැගෙන ඒමට උපදෙස් දීමේ සිටම,ඒ සදහා ජාතික වාර්තාවකට මෝටර් රථයක් පිරිනැමීමට කටයුතු කරන තැන දක්වා අමාත්යවරයාට කේවට්ට උපදෙස් දුන් සහ දිරි දුන් ක්රීඩා සංවර්ධන දෙපාර්තමේන්තු නිලධාරීන් සහ අමාත්යංශ නිලධාරීන් මලල ක්රීඩාවේ ජාත්යන්තරයට ඉතා ආසන්න පිරිස් අභිබවා මෙවැනි ඉසව්වකට මෝටර් රථයක් ලබා ගැනීමට හැකි වාතාවරණයක් සකසා දීම ගැන සම්පූර්ණයෙන් වග කිව යුතුය.අඩුම තරමේ ජාත්යන්තර මලල ක්රීඩා ලකුණු සටහනේ ඉහළම ලකුණු ලාභියාට හෝ ලාභිණියට එම මෝටර් රථය පිරිනැමුවේ නම් මෝටර් රථයට විශාල වටිනාකමක් ලැබෙන අතර තවත් අතකින් දක්ෂතා තමන් සහ රිටි පැනීමේ ක්රීඩාවේ නියැලි ක්රීඩකයන් කිහිප දෙනෙකු අත ඇති අත්දැකීම් ඔස්සේ ලබන පුහුණුවට සීමා වී ක්රීඩා පරිපාලනයන්ගෙන් කිසිදු ආශිර්වාදයක් නොලබන ඉසව්වකට එම මෝටර් රථය හිමි වීම තමන්ගේ අතපසුවීම් වලට හොද වන්දියක් ගෙවීමට සිදු වීමක් ලෙස ද අර්ථ දැක්විය හැකිය.
අද දිනයේ පැවති සෙසු ඉසව්වලදී ජයග්රාහී ක්රීඩකයන් සහ ක්රීඩිකාවන් ලැබූ ජාත්යන්තර මලල ක්රීඩා ලකුණු සටහනට අනුව ලකුණු පහත සදහන් කරමි.
පිරිමි මීටර් 10,000 ලයනල් සමරජීව ( මධ්යම) විනාඩි 30:36.86 ලකුණු ප්රමාණය 904
කාන්තා තුන්පිම්ම ඩීඊ රත්නසිරි (දකුණ) මීටර් 12.39 ලකුණු 929
පිරිමි හෙල්ල වීසි කිරීම පිරිමි ඩීඑස් රණසිංහ (දකුණ) මීටර් 69.92 ලකුණු 946
කාන්තා යගුලිය වීසිකිරීම තාරිකා කුමුදුමාලි ප්රනාන්දු (බස්නාහිර) මීටර් 13.92 ලකුණු 801
කාන්තා මීටර් 5000 ගයන්තිකා තුෂාරි අබේරත්න (දකුණ) විනාඩි 17:14.89 ලකුණු 917
මෙම ජයග්රාහී ඉසව් සහ ජාතික වාර්තාවට පදනම් වූ ඉසව්ව අතර ඇති වෙනස්කම් හදුනා ගැනීමට මෙම සාධක ප්රමාණවත් බව සිතිය හැකිය.
www.supirikrida.com
ඒ නිසා මේ වාර්තාවද ක්රීඩා ලෝකයට සාපේක්ෂව ගත් විට ජාති්යන්තර මලල ක්රීඩා ලකුණු සටහනට අනුව ලකුණු 733 ක් පමණ හිමි දක්ෂතාවයක් වෙනවා.එය කෙතරම් පහළ මට්ටමක ක්රියාකාරිත්වයක්ද යන්න තෙේරුම් ගැනීමට නම් අද පැවති සෙසු ඉසව් වල ජයග්රහකයන් සියළු දෙනාම මෙම ජාතික වාර්තාවට වඩා ඉහළින් තිබෙන බවම හොදම සාක්ෂියක් වෙනවා.මේ නිසා බොහෝ විට ඕනෑම තැනෙක අලුත් වන්නට ඉඩ ඇති මුහුදු මට්ටමෙන් ද ඉහළ බිමක තරගාවලිය පැවත්වීම මේ වාර්තාවට අදාළ වන්නට ඇත.නමුත් ලංකාවේ තරගකාරී ඉසව්වකට වාර්තාවකට යාමට අවශ්යය නවීන වටපිටාව මේ තණ පිටිය තුළ නැති නිසා තවත් අලුත් විය හැකි ජාතික වාර්තා ගැන සිතීම අපහසු අතර එම ඉසව්වල ජාතික ක්රීඩා උළෙල වාර්තාවක් බිහිවීම හෝ ජාතික මට්ටමේ ක්රීඩකයෙකු සිය හොදම කාලය වාර්තා කිරීම ගැන ද සිතිය හැක්කේ අඩුවෙන්ය.
ඒ නිසා ප්රගතියක් ලබමින් සිටින ඒ සදහා විශේෂ අනුග්රහයක් නැති කුඩම්මාගේ සැළකිල්ල ලබන රිටි පැනීම වැනි ඉසව්වක ජාතික වාර්තාව යනු සමහර විට තරගාවලියේ ජාත්යන්තර මට්ටමට සාපේක්ෂව දුර්වලම දක්ෂතාවය වුව ද එයට මෝටර් රථයක් ලබා දීමට දැන් ක්රීඩා අමාත්යංශය කටයුතු කළ යුතුය.එසේම මෙය තරගකාරීත්වයක් අපේක්ෂා කළ නොහැකි බිමක කාර් එක පෙන්නා රැගෙන යන්නට දැරූ උත්සාහයකට හොද පිළිතුරක් වන අතර නාවලපිටිය වැනි කෘතිම ධාවන පථයක් නැති බිමක ඉහළම දක්ෂතා අපේක්ෂා කළ නොහැකි වට පිටාවකට තරගාවලිය රැගෙන ඒමට උපදෙස් දීමේ සිටම,ඒ සදහා ජාතික වාර්තාවකට මෝටර් රථයක් පිරිනැමීමට කටයුතු කරන තැන දක්වා අමාත්යවරයාට කේවට්ට උපදෙස් දුන් සහ දිරි දුන් ක්රීඩා සංවර්ධන දෙපාර්තමේන්තු නිලධාරීන් සහ අමාත්යංශ නිලධාරීන් මලල ක්රීඩාවේ ජාත්යන්තරයට ඉතා ආසන්න පිරිස් අභිබවා මෙවැනි ඉසව්වකට මෝටර් රථයක් ලබා ගැනීමට හැකි වාතාවරණයක් සකසා දීම ගැන සම්පූර්ණයෙන් වග කිව යුතුය.අඩුම තරමේ ජාත්යන්තර මලල ක්රීඩා ලකුණු සටහනේ ඉහළම ලකුණු ලාභියාට හෝ ලාභිණියට එම මෝටර් රථය පිරිනැමුවේ නම් මෝටර් රථයට විශාල වටිනාකමක් ලැබෙන අතර තවත් අතකින් දක්ෂතා තමන් සහ රිටි පැනීමේ ක්රීඩාවේ නියැලි ක්රීඩකයන් කිහිප දෙනෙකු අත ඇති අත්දැකීම් ඔස්සේ ලබන පුහුණුවට සීමා වී ක්රීඩා පරිපාලනයන්ගෙන් කිසිදු ආශිර්වාදයක් නොලබන ඉසව්වකට එම මෝටර් රථය හිමි වීම තමන්ගේ අතපසුවීම් වලට හොද වන්දියක් ගෙවීමට සිදු වීමක් ලෙස ද අර්ථ දැක්විය හැකිය.
අද දිනයේ පැවති සෙසු ඉසව්වලදී ජයග්රාහී ක්රීඩකයන් සහ ක්රීඩිකාවන් ලැබූ ජාත්යන්තර මලල ක්රීඩා ලකුණු සටහනට අනුව ලකුණු පහත සදහන් කරමි.
පිරිමි මීටර් 10,000 ලයනල් සමරජීව ( මධ්යම) විනාඩි 30:36.86 ලකුණු ප්රමාණය 904
කාන්තා තුන්පිම්ම ඩීඊ රත්නසිරි (දකුණ) මීටර් 12.39 ලකුණු 929
පිරිමි හෙල්ල වීසි කිරීම පිරිමි ඩීඑස් රණසිංහ (දකුණ) මීටර් 69.92 ලකුණු 946
කාන්තා යගුලිය වීසිකිරීම තාරිකා කුමුදුමාලි ප්රනාන්දු (බස්නාහිර) මීටර් 13.92 ලකුණු 801
කාන්තා මීටර් 5000 ගයන්තිකා තුෂාරි අබේරත්න (දකුණ) විනාඩි 17:14.89 ලකුණු 917
මෙම ජයග්රාහී ඉසව් සහ ජාතික වාර්තාවට පදනම් වූ ඉසව්ව අතර ඇති වෙනස්කම් හදුනා ගැනීමට මෙම සාධක ප්රමාණවත් බව සිතිය හැකිය.
www.supirikrida.com
No comments:
Post a Comment